sreda, 5. junij 2013

KrižKraž voščilnica

Tole je bilo že dlje časa v planu, pa ni in ni bilo kakega navdiha. 

Potem pa se je našla naročnica, ki si je zaželela voščilnico za gospoda, ki bo praznoval 50 let, je lovec, in podarili mu bodo darilni bon v manjših določenih dimenzijah. Hitro sem zavohala priložnost :)

Izziv, ki ga je ponujalo to naročilo je: biti lovec. Priznam, da sem potrebovala kar nekaj dni, da sem stopila iz ustaljenih okvirjev razmišljanja o lovcih, kot o ljudeh s puškami, ki v gozdu zalezujejo nebogljene živali. Nato se mi je posvetilo, da je pravzaprav prvobitno in osnovno načelo lovcev LJUBITI NARAVO IN NJENA ŽIVA BITJA!

Uporabila sem dizajnerski papir Brenda Walton, ki je kar kričal naravo! S kar tremi različnimi Rangerjevimi Distress Inki sem osenčila robove notranjosti in zunanjosti, ter dodala papirju še malo dodatnega videza staranja. 
V dimenzijah 15x15 cm, je bilo dovolj prostora tudi za darilno kartico na zadnji strani vloženega kartončka za posvetilo.


Ni komentarjev:

Objavite komentar