sobota, 8. oktober 2011

Prihaja jesen

Včeraj se je tudi vremensko začela prava, dolgo pričakovana jesen... Poletje je sicer čudovito in vroče sonce prijetno dene, a za letos sem ga imela kar dovolj :) Najlepši pogled na naravo prihaja zagotovo z zlato-rumeno-rjavo obarvanim listjem na drevesih in s krasnimi jesinskimi barvami resja in drugih jesenskih cvetlic. 


Navdih za tole jesensko voščilnico mi je dal čisto preprost pogled skozi okno dnevne sobe. Na polici se bohoti jesenska resa v nežnih roza in belih odtenkih v ozadju pa počasi dobiva jesenske barve čudovito dreveo, neznanega porekla :) Na njem se vse leto zbirajo ptice in tudi z zimo bodo prišle iskati priboljške, ki so ostali na in okoli drevesa.


Voščilnico prijavljam na CRAFT-alničin izziv s temo" Prihaja jesen"





Za osnovo sem uporabila pravokotno obliko. Jesenske barve sem ustvarila z dizajnerskim papirjem, ki sem ga osenčila z distress blazinico in mu tako odvzela preživahne barve in pričarala jesensko vzdušje. Na spodnjem delu sem uporabila vzorec, ki spominja na jesensko resje, na zgornjem delu pa črte v barvah jesenskih dreves. 
Oba papirja sem ločila s čipko, ki jo je bilo prav tako potrebno osenčiti in ji vzeti snežno belo barvo. 
Na spodnjem levem delu voščilnice sem papir zapognila tako, da sem dobila izstopajočo obliko, na katero sem kasneje dodala steklene kamenčke v barvi resja, ki se ujemajo z barvo vzorca tega paprija. Za protiutež temu detajlu sem v zgornji levi kot dodala ptička, ki sem ga prav tako izrezala iz dizajnerskega papirja, ga osenčila ter prilepila s 3D kvadratki da sem mu dodala dimenzijo. Ptiček je prilepljen na osenčeno okoroglo podlago, prav tako lepljeno s 3D kvadratki.


Vas spominja na jesen?

4 komentarji:

  1. Lepo, da si izbrala za osrednji motiv ptico. Všeč mi je guba na spodnjem delu, ki me malo spominja na deblo :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je tvoja razlaga k postavitvi. Ptice nas razveseljujejo čez celo leto in prav je, da se jim nameni posebna pozornost.

    OdgovoriIzbriši
  3. :) spet bomo lahko kmalu z oken opazovali ptice, kako brskajo po ptičjih hranilnicah :)

    OdgovoriIzbriši